سایت رسمی شرکت ماموت

مرجع تخصصی فروش و نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری

سایت رسمی شرکت ماموت

مرجع تخصصی فروش و نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری

مشخصات بلاگ
سایت رسمی شرکت ماموت

مجتمع صنعتی ماموت تولید کننده پانل سقفی ,دیواری ,سردخانه ای sandwich panel
ورق رنگی، کانکس، اتاق ایزوله، سوله و سازه های صنعتی
فروش و نصب انواع ساندویچ پانل ماموت , فروش عایق پلی یورتان , مرجع تخصصی ساندویچ پانل سقفی و دیواری , مرکز خرید پانل ماموت , مرکز فروش ساندویچ پانل
نصب ساندویچ پنل با قیمت مناسب و کیفت بالا
شماره های تماس :
02144030414
02144030415

آخرین مطالب

نصب ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی از دو لایه ورق تشکیل شده اند که بین آن ها یک لایه عایق وجود دارد . ورق ها از دو نوع آلوزینک یا گالوانیزه می باشند . در ساندویچ پانل سقفی سطح ورق دارای گام هایی است که به تعداد مشخص ( 3 گام ، 5 گام یا 7 گام ) در عرض ساندویچ پانل سقفی قرار گرفته اند .

عرض ساندویچ پانل سقفی 107 سانتی متر ثابت و طول آن از 2 متر تا 12 متر متغیر و به دلخواه مشتری می باشد . برای نصب ساندویچ پانل سقفی از پیچ و مهره ، فلاشینگ ، آبرو و سایر وسایل مورد نیاز نصب استفاده می شود .



ساندویچ پانل های سقفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و 7 سانتی متر از یکی از پانل ها روی پانل دیگر قرار می گیرد یا به اصطلاح اورلب می شود .

در نصب ساندویچ پانل سقفی برای آب بندی پانل ها از فلاشینگ در طرح های مختلف استفاده می شود . برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساندویچ پانل سقفی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه ی قیمت نصب ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی